Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę, wybierając hotel konferencyjny?

Na co zwrócić uwagę, wybierając hotel konferencyjny?

Wynajmując hotel do celów biznesowych, powinniśmy mieć określone oczekiwania co do jego wyposażenia oraz innych standardów, które umożliwią nam sprawne i komfortowe przeprowadzenie konferencji, a podczas pobytu nie zabraknie zebranym niczego. Warto więc dowiedzieć się, co powinien posiadać w swojej ofercie hotel konferencyjny i na jakie aspekty warto zwrócić uwagę przy jego wyborze. Dowiedz się o tym w poniższym artykule.

Odpowiednia sala konferencyjna

Dobry hotel konferencyjny powinien posiadać przede wszystkim minimum jedną dużą, salę konferencyjną, dzięki czemu będziemy mogli pomieścić wszystkich uczestników spotkania biznesowego typu np. konferencja, szkolenie, negocjacje, narada itp. Ponadto, taka sala powinna być dobrze oświetlona, estetyczna, klimatyzowana oraz wyposażona w potrzebny nam sprzęt biznesowy np. projektory multimedialne, sprawne mikrofony czy laptopy, a także wystarczającą ilość krzeseł i stolików bądź stołów. Pamiętajmy, że powinny być one nie tylko estetyczne i wizualnie współgrające z resztą wystroju, ale przede wszystkim wygodne. W końcu konferencje nie trwają krótką chwilę. Ważne będzie także odpowiednie nagłośnienie sali i utrzymanie jej w najwyższej czystości.

Kompleksowa obsługa

Sala to nie wszystko. Do takiej okoliczności oraz ilości zgromadzonych osób potrzebna jest również odpowiednia kompleksowa obsługa zarówno konferencji (w tym np. dostarczanie materiałów) jak i gastronomiczna. W menu powinny znajdować się nie tylko smaczne i świeże potrawy z najlepszej jakości produktów, ale także przystawki i desery, które sprawią, że goście nie będą głodni i nieskoncentrowani podczas pracy. Posiłki powinny być podawane sprawnie i na czas przez profesjonalnych kelnerów, którzy są uprzejmi, nie nachalni i doinformowani co do zawartości menu.

Miejsca noclegowe

Oczywiście warto także sprawdzić, czy dany hotel ma wystarczającą ilość komfortowych miejsc noclegowych, które będą nie tylko estetyczne i czyste, ale także odpowiednio przestronne i wyposażone np. w łazienkę, łącza internetowe czy zamki elektroniczne, które zapewnią nam poczucie bezpieczeństwa i wygodę.

Dodatkowe atrakcje

Ta kwestia zależy już oczywiście od naszych indywidualnych preferencji, jednak podczas tego typu wyjazdów służbowych warto zadbać o chwilę relaksu i odprężenia, które pozwolą nam wypocząć po pracy i zregenerować siły do kolejnych zadań. Do dodatkowych atrakcji hotelu konferencyjnego, których obecność w ofercie warto sprawdzić należą np. kręgielnia, basen, jacuzzi, squash, drink- bar, sauna czy bilard.

To wszystko i jeszcze więcej znajdą Państwo w ofercie Hotelu Niagara w Węglewie - Kolonii.

Opracowanie:
Węglew-Kolonia, Bukowa 14
tel. 63 240 80 88
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz