Artykuł sponsorowany

Reklamy na wiadukcie – czy to się opłaca?

Reklamy na wiadukcie – czy to się opłaca?

Reklama na wiadukcie to jeden z najpowszechniejszych sposób zareklamowania działalności na szczeblu lokalnym. Umieszczając reklamę w przestrzeni publicznej, mamy o wiele większą szansę na znalezienie potencjalnych klientów, zwłaszcza jeżeli nasza działalność jest ograniczona terytorialnie lub dopiero wchodzimy na rynek. Sprawdźmy, jakie korzyści niesie za sobą inwestycja w reklamę wiaduktową i co warto o niej wiedzieć.

Reklamy na wiadukcie – kwestie techniczne

Rozmiary reklamy wiaduktowej mogą osiągać do 12 metrów szerokości i nawet 3 metrów wysokości, obejmując niemal całą wolną powierzchnię wiaduktu. W odróżnieniu od billboardów reklama wiaduktowa zapewnia o wiele większą elastyczność. Klienci mogą wybierać spośród dostępnych wariantów długości i szerokości, dostosowując nośnik do zasobności portfela. 

Dlaczego warto zainwestować w reklamę wiaduktową?

Pierwszym podstawowym czynnikiem jest wysoka oglądalność. Reklama outdoorowa od razu rzuca się w oczu i stanowi naturalny element miejskiego krajobrazu. Bez względu na to czy jedziesz samochodem, czy poruszasz się po mieście pieszo, reklama towarzyszy Ci w codziennym funkcjonowaniu.

W przypadku reklamy wiaduktowej kierowcy często zapoznają się z jej treścią, stosując w korku. Reklama jest wówczas „czymś do poczytania”, a informacje na niej zawarte są kodowane i zapamiętywane. Decydując się na reklamę na wiadukcie, warto dokładnie przeanalizować dostępne lokalizacje i wybrać miejsca o szczególnie dużym natężeniu ruchu. Większość firm, takich jak Koltur, dysponuje kilkoma lokalizacjami, dzięki czemu reklamy mogą być ulokowane w strategicznych punktach miasta.

Czas ekspozycji reklamy wiaduktowej

Reklama na wiadukcie jest o wiele tańsza niż reklama w formie billboardu – zarówno jeżeli chodzi o koszta materiałów drukarskich, jak i cenę wynajmu. W odróżnieniu do billboardów większą wagę przywiązuje się do treści niż atrakcyjności wizualnej przekazu. W zależności od wymiarów reklama powinna zawierać najistotniejsze informacje odnośnie do profilu działalności oraz adres i wskazówki geolokalizacyjne. W wielu przypadkach przedsiębiorcy decydują się na montaż reklam w bliskiej odległości od siedziby firmy, aby dodatkowo zachęcić kierowców i przechodniów do zapoznania się z ofertą. Reklama outdoorowa jest czymś w rodzaju drogowskazu, dlatego tak ważne jest zachowanie czytelnej i transparentnej formy przekazu.

Uwaga! Aby reklama miała odpowiedni odbiór, ważne, aby istniała w przestrzeni publicznej przez określony czas.  Firmy oferujące reklamę na wiadukcie udostępniają atrakcyjne pakiety cenowe dla przedsiębiorców zainteresowanych dłuższą współpracą reklamową.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz