Artykuł sponsorowany

Zarządzanie hotelem - najważniejsze informacje

Zarządzanie hotelem - najważniejsze informacje

Hotel oraz wszelkie dodatkowe atrakcje, które oferuje, mają główne zadanie, jakim jest przyciągnięcie rzeszy klientów. To dla nich zapewnia się wysoki komfort oraz coraz atrakcyjniejsze udogodnienia. Oprócz infrastruktury duże znaczenie ma także personel. Wszyscy z nas wiedzą, że niekompetentna obsługa jest w stanie skutecznie zniechęcić klientów do wykupienia kolejnego pobytu w hotelu.

Jak zarządzać hotelem?

Zarządzanie hotelem to zbiór wielowymiarowych działań na płaszczyźnie finansowej, sprzedażowej, organizacyjnej, turystycznej i gastronomicznej. Na poprawne działanie hotelu składa się zatem wiele czynników. Najważniejszy z nich to jakość oferowanych usług. A do nich zalicza się wyposażenie i wygląd pokoi, jak i całego obiektu, dodatkowe udogodnienia oraz profesjonalna kadra hotelarska, która powinna być do dyspozycji klienta całą dobę. Każdy menadżer hotelu powinien pamiętać, że ostatecznie nie ma znaczenia, ile hotel miał gwiazdek, ale to, jak obsługa obsłużyła gości i jakie wywarła na nich wrażenie. Sukcesem w prowadzeniu hotelu jest zatem stałe podwyższanie kompetencji personelu w kwestii obsługi klienta. To ona jest wizytówką hotelu. Zastanawiając się jak pokierować hotelem, warto obrać jeden kierunek jego działalności. Otóż można kreować swój obiekt np. na centrum konferencyjne, obiekt SPA, miejsce do organizowania wesel lub tradycyjny wynajem pokoi. Twój hotel może być miejscem przyjaznym zwierzętom lub nie tolerować ich obecności. Kiedy już wizja obiektu zostanie ustalona, nie pozostaje nic innego, jak stworzyć spójny kanał komunikacji i promować swoje usługi.

Jak promować hotel?

Promocja hotelu to również ważny czynnik zarządzania obiektem hotelarskim. Każdy hotel musi mieć kompetentną kadrę, która zajmie się sprzedażą, marketingiem i promocją. Wynajem pokoi nie zagwarantuje obiektowi dobrej sławy, bez dodatkowej pomocy wspomnianych wyżej specjalistów. Specjalista z obiektu Pod Kominem podpowiada, że najskuteczniejsze są reklamy internetowe oraz marketing szeptany. W dobie wyższości wszelakich kanałów social media wytworzył się trend na współpracę z osobami, które prowadzą aktywne konta np. na Facebooku czy Instagramie. Często można spotkać również posty sponsorowane na blogach, które odwiedzają rzesze internautów.

Podsumowując tematykę zarządzania hotelem śmiało, można stwierdzić, że najważniejsze aspekty to  bezpieczeństwo, standard, detale i przede wszystkim zgodność promocji i reklamy z rzeczywistością.

Oceń artykuł (1)
1.0
Komentarze
Dodaj komentarz