Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6441500278
REGON: 241857805
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizuję się w leczeniu oraz diagnozowaniu chorób układu pokarmowego. Dzięki ponad dwudziestole...
Prowadzimy obiekt medyczny, który przygotowany jest zarówno do opieki ambulatoryjnej, jak i opieki ...
Do mojego gabinetu zgłaszają się pacjenci z takimi objawami jak bóle brzucha, biegunka, zaparcia, c...
Zajmujemy się diagnostyką, wykonywaniem badań oraz leczeniem chorób układu pokarmowego. Nasza zespó...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6441500278 została umieszczona firma: "Idywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Dziurkowska-marek". Firma ma numer REGON: 241857805.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Mysłowice w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ofiar Września 30. Kod pocztowy do korespondencji to: 40-486 Mysłowice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.208707987064N, 19.1251077573339E. Przedsiębiorstwo "Idywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Dziurkowska-marek" działa od lat w branży Gastrolodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Idywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Dziurkowska-marek

Idywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Dziurkowska-marek, Mysłowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Idywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Dziurkowska-marek


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.