Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8971037783
REGON: 020977162
Rok założenia:
2006

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszym asortymencie znajdziesz produkty wysokiej jakości, dostarczane przez renomowanych producen...
Do gabinetu odnowy biologicznej Tunga zapraszamy wszystkie osoby, które zmagają się z przewlekłymi ...
Człowiek to byt cielesno-duchowy wyjątkowy pod każdym względem. Gdy cierpi duchowo, ma to wpływ na ...
Specjalizujemy się w leczeniu uzależnień. Dostosowujemy proces leczenia do wieku i indywidualnych c...

O firmie

Firma "Maria Dorosz FUH" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8971037783. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 020977162.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Galowice w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2006. Przedsiębiorstwo znajduje się na Turniejowa 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 55-020 Galowice. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.9867720169864N, 17.0062562723504E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: sklep@biowroclaw.pl. Przedsiębiorstwo "Maria Dorosz FUH" działa od lat w branży Medycyna naturalna.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 502 503 909.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Maria Dorosz FUH

Maria Dorosz FUH, Galowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Maria Dorosz FUH


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.