Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
10:00 - 21:00
Wt.
10:00 - 21:00
Śr.
10:00 - 21:00
Cz.
10:00 - 21:00
Pt.
10:00 - 21:00
Sb.
10:00 - 21:00
Nd.
10:00 - 20:00
Dane rejestrowe:
NIP: 5512269794
REGON: 357658823
Rok założenia:
1964

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W dzisiejszych czasach chyba ciężko znaleźć osobę, która nie lubiłaby dobrych, markowych ubrań. W g...
Od wielu lat sukcesywnie prowadzimy sklep obuwniczy, w którym zajmujemy się sprzedażą markowego dam...
Przecinek to stoisko z obuwiem znajdujące się we wrocławskim centrum handlowym Arena. U nas kupicie...

O firmie

Firma "Ryłko. Salon obuwniczy" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5512269794. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 357658823.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Bytom w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 1964 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Nowaka-Jeziorańskiego 25. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-923 Bytom. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.34847N, 18.849E. Przedsiębiorstwo "Ryłko. Salon obuwniczy" działa od lat w branży Sklepy obuwnicze.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 280 60 25. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Sb.: 10:00-21:00; Nd.: 10:00-20:00.

Kontakt

Kontakt Ryłko. Salon obuwniczy

Ryłko. Salon obuwniczy, Bytom

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ryłko. Salon obuwniczy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.