Artykuł sponsorowany

Jak zakupić tkaninę do szycia firmowych ubrań?

Jak zakupić tkaninę do szycia firmowych ubrań?

Reklama na tkaninach jest popularną formą promocji i to niezwykle skutecznej. Logo firmy może znaleźć się na koszulkach, czapkach, bluzach, kurtkach oraz innych ubraniach. Mamy dwie możliwości nadruku. Pierwsza to zlecenie wykonania na gotowych produktach, ale jest to sposób dość kosztowny. Zdecydowanie tańszym rozwiązaniem jest zamówienie nadrukowanego materiału. Możemy zlecić również farbowanie tkaniny, celem uzyskania idealnej barwy.

Drukowanie na tkaninach

Nadruki są skuteczną reklamą, o czym przekonało się wiele firm. Koszulki, czapki, kurtki i wiele innych elementów garderoby, są chodzącą promocją przedsiębiorstwa. To z kolei zwiększa sprzedaż i wpływa na wizerunek marki. Aby jednak czerpać korzyści, musimy zlecić zamieszczenie logo i hasła reklamowego, drukarni, która zajmuje się tego typu usługami. Przy dużej ilości sztuk, powinniśmy liczyć się z wysokim wydatkiem. Alternatywą jest zlecenie nadruku na najwyższej jakości tkaninachTamartex Sp. z o.o. Materiały zamówimy w firmie, a w razie potrzeby zlecimy również barwienie, uzyskując kolorystkę i logo naszego przedsiębiorstwa. Mamy wszystkie usługi w jednym miejscu, co jest ogromną oszczędnością czasu.

Odzież robocza z nadrukiem

Dress code obowiązuje w wielu przedsiębiorstwach, ale często pracownicy mają ubrania szyte na miarę. Odzież robocza z logo jest praktykowana przez wiele firm. Chodzi o wizerunek marki i nie ma w tym nic nowego, ponieważ taki sposób promowania zakładu, jest skuteczny. Dziś technologia nadruków pozwala zamieszczać napisy na szerokiej gamie tkanin, również wygodnych, grubych, ocieplanych, jak i delikatnych typu jedwab. Na rynku są dostępne różnorodne materiały, dzięki którym wyróżnimy firmę. Wystarczy zlecić wykonanie ciekawego projektu graficznego i umieszczenie napisu na produkcie, by stworzyć lepszy wizerunek. Doskonałym pomysłem jest uszycie flagi firmowej i wywieszenie jej przed wejściem do budynku. Wizualizacja jest umocnieniem marki.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz