Jak znaleźć dobrą pralnię dla hoteli w Krakowie?

Czy warto mieć własną pralnię?
Niektóre hotele posiadają własne pralnie, lecz jest to nieekonomiczne rozwiązanie. Przede wszystkim obowiązek spada na barki pracowników, którzy i tak mają masę pracy. Zwykle oznacza to, że konieczne będzie zatrudnienie dodatkowych osób, które zajmą się praniem. W połączeniu z profesjonalnym sprzętem będzie to ogromny wydatek. Co więcej, obsługa pralek, suszarek i innych sprzętów (np. maglownicy) nie jest łatwa, dlatego też konieczne będzie przeszkolenie pracowników. Wiąże się to z kolejnymi kosztami. Korzystanie z zewnętrznych pralni jest o wiele tańsze i wygodniejsze. Brudne artykuły (m.in. pościele i ręczniki) są odbierane przez przedstawicieli pralni i już po kilku dniach przywożone idealnie czyste i wyprasowane.
Pralnia wodna czy chemiczna?
Pościele, ręczniki i inne elementy hotelowego wyposażenia są wykonane z bawełny. Bawełniane tkaniny charakteryzują się odpornością na wielokrotne pranie, suszenie i prasowanie. Można prać je nawet w wysokiej temperaturze – w przeciwieństwie do tkanin syntetycznych. Najlepszym rozwiązaniem będzie zatem skorzystanie z usług pralni wodnej. Pralnia chemiczna jest przeznaczona dla artykułów wrażliwych na działanie wody i wysokiej temperatury np. naturalne skóry lub wyroby skóropodobne.
Jak znaleźć najlepszą?
Po czym możesz rozpoznać dobrą pralnię? Wśród najważniejszych cech można wymienić przede wszystkim:
- Nowoczesny sprzęt – inwestowanie w rozwój firmy to znak, że przedsiębiorstwo świadczy usługi na wysokim poziomie. Nowoczesny sprzęt jest skuteczniejszy i bezpieczniejszy dla tkanin.
- Profesjonalne środki – podobnie, jak w przypadku sprzętu, duże znaczenie mają stosowane w przedsiębiorstwie środki czystości. Muszą być skuteczne i nietoksyczne dla ludzi.
- Zadowalający efekt – to on ma największy wpływ na opinię klienta.
Jednym z polecanych miejsc w Krakowie jest Algotech, która cieszy się pozytywną opinią klientów. Pamiętaj, że estetyczne i świeże pościele oraz ręczniki to przede wszystkim zadowolenie klientów hotelu. Pozwala to na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, a co za tym idzie – schludny hotel jest chętnie odwiedzany.