Artykuł sponsorowany

Wygodna rejestracja czasu pracy w Twojej firmie

Wygodna rejestracja czasu pracy w Twojej firmie

Ewidencja czasu pracy to obowiązek każdego pracodawcy. Skrupulatna kontrola pracowników pod kątem nagminnego spóźniania się nie musi być wcale trudna. Wystarczy montaż odpowiedniego systemu, który w skuteczny i przejrzysty sposób mierzy czas pracy danej osoby, podając jej godzinę wejścia i wyjścia z biura. Jak działają systemy kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy?

Jak działają systemy rejestracji czasu pracy?

Wielu pracodawców korzysta wciąż z papierowych kart jako list obecności. Jednak prowadzenie ewidencji na tej podstawie jest mało wygodne. Dużo lepszym rozwiązaniem jest montaż elektronicznego systemu dostępu wraz z rejestracją czasu pracy. Usługi takie zapewnia firma Skarabeusz. Dzięki specjalnemu oprogramowaniu analizowanie akcji wykonanych przez pracowników jest dużo prostsze. Przy drzwiach wejściowych instaluje się czytnik kart, który pomaga sprawować kontrolę nad czasem pracy podwładnych. Dostarcza on informacje o każdym wejściu i wyjściu z biura. Dzięki temu można w łatwy sposób popracować nad punktualnością pracowników oraz zminimalizować ilość przedłużających się przerw.

Zalety systemu rejestracji czasu pracy

Wprowadzenie w firmie systemu opartego na odblokowywaniu dostępu do biura za pomocą identyfikatora ułatwia dozór zasobów ludzkich. Dokładnie mierzy on czas pracy i tym samym obliguje pracowników do przestrzegania określonych zasad. Dodatkowo można go zintegrować z innymi rozwiązaniami jak np. systemem kontroli dostępu. Wpływa on pozytywnie na bezpieczeństwo fizyczne osób znajdujących się w budynku, ale też zwiększa ochronę mienia. Niezwykle ważne są również czynniki związane z ochroną danych gromadzonych przez firmę. Taki zintegrowany system uniemożliwi wejście do budynku osobom niepowołanym. Ciekawym rozwiązaniem jest także możliwość przypisania różnych stopni dostępu. W ten sposób pracownik techniczny może mieć możliwość wejścia do głównych pomieszczeń biurowych, ale nie do archiwum czy biura zarządu.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz