Moja kancelaria działa zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie. Współpracuję z osobami fizycznymi, a także podmiotami gospodarczymi i zabezpieczam interesy wszystkich stron, dla których dana
czynność notarialna będzie miała jakikolwiek skutek prawny.
Wypełniając swoje obowiązki, dokonuję czynności notarialnych, do których należy:
- sporządzanie aktów notarialnych,
- sporządzanie aktów poświadczenia dziedziczenia,
- sporządzanie poświadczeń (zgodność odpisu lub kopii z okazanym dokumentem, własnoręczności podpisu, daty okazania dokumentu, pozostawania osoby przy życiu),
- spisywanie protokołów,
- sporządzanie projektów aktów na żądanie stron,
- sporządzanie wypisów, odpisów i wyciągów dokumentów,
- przyjmowanie na przechowanie dokumentów, papierów wartościowych i pieniędzy.
Każdy
akt notarialny, jaki sporządzam w kancelarii, jest dokumentem urzędowym. Musi być więc opracowany na podstawie wiarygodnych informacji i często wymaga od moich Klientów dostarczenia odpisów z ksiąg wieczystych, danych osobowych, numerów kont bankowych, wypisów z rejestru gruntów, aktów z Urzędu Stanu Cywilnego czy zaświadczeń.
Na podstawie dostarczonych dokumentów sporządzam:
- umowy sprzedaży,
- umowy dożywocia,
- umowy darowizny,
- umowy spółek i statuty spółek,
- umowy przeniesienia własności nieruchomości,
- umowy majątkowe małżeńskie,
- testamenty,
- pełnomocnictwa,
- umowy deweloperskie,
- oświadczenia o ustanowieniu służebności.
W razie pytań związanych z przebiegiem czynności notarialnych lub niezbędnymi dokumentami, jakie należy mieć przy sobie, zapraszam do kontaktu telefonicznego z kancelarią w Dąbrowie Górniczej - Elżbieta Pustuł-Zielińska.