Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5781326442
REGON: 364906661
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności firmy jest świadczenie usług związanych z kroplówkami witaminowymi or...
Lidzbark Warmiński, 11 Listopada 15 lok. gab 122, gab. 122
Hospicjum zapewnia kompleksową opiekę medyczną pacjentom, oferując wsparcie pielęgniarskie i lekars...
Oferujemy kuracje witaminowe w formie wlewów. Cały proces przeprowadzamy pod kontrolą lekarza. Prze...
W ramach działalności centrum funkcjonuje punkt pobrań do badań, gdzie pacjenci mogą wykonać różnor...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mariolnet Mariola Furman" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5781326442. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 364906661.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wejherowo w województwie pomorskim. Działa na rynku od 2016 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Harcerska 13 lok. 18C. Korespondencyjny kod pocztowy to: 84-200 Wejherowo. Kompletne współrzędne GPS to: 54.6012557843137N, 18.2234507254902E. Branża Usługi pielęgniarskie to dziedzina, w której firma "Mariolnet Mariola Furman" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Mariolnet Mariola Furman

Mariolnet Mariola Furman, Wejherowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Usługi pielęgniarskie Wejherowo - sprawdź inne firmy w okolicy

Opinie (0)

Opinie o firmie Mariolnet Mariola Furman


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.