Całą działalność Polskich Książek Telefonicznych rozpoczęliśmy w 1993 r. Wtedy również została wydrukowana pierwsza książka – swoim zasięgiem obejmowała ona Warszawę i województwo mazowieckie. Niedługo po tym zasięg wydawanych książek rozprzestrzenił się na pozostałe regiony w całym kraju. W tym też czasie zanotowaliśmy prawdziwie rekordowy nakład liczący prawie
pięć milionów egzemplarzy, który był wówczas naszym ogromnym sukcesem.
Książka telefoniczne to nie tylko druk.
Już na początku istnienia Polskich Książek Telefonicznych przenosiliśmy ich działalność na inne nośniki, stąd zrodził się pomysł zapisywania danych teleadresowych różnych firm i przedsiębiorstw na płytach CD oraz stworzenia portalu internetowego ze specjalnym katalogiem firm i wyszukiwarką.
Nasza spółka dynamicznie rozwijała się, skutecznie oferując katalogi w dwóch mediach: w wersji książkowej oraz internetowej. Wydawane książki uzyskały nową formę, tzw. żółtych stron. Żółte strony były amerykańską koncepcją i charakteryzowały się tym, że spis abonentów opatrzony był dodatkowymi kartkami poświęconymi reklamom.
Yellow Pages, bo tak zwykło się mawiać na tą branżę, należą do najstarszych pomysłów informowania o firmach i instytucjach w papierowych mediach.
Błyskawiczny rozwój Internetu spowodował, że postanowiliśmy przenieść swoją całą działalność do sieci. W związku z tym ostatnią książkę w wersji papierowej wydrukowaliśmy i rozpowszechniliśmy w 2011 r.
Książki telefoniczne przeniosły się do Internetu
Dzięki dzisiejszemu
katalogowi pkt.pl z łatwością można wyszukać dany produkt czy usługę. Wyspecjalizowana wyszukiwarka umożliwia odnalezienie poszukiwanej firmy według kategorii oraz lokalizacji. W naszej ofercie mieści się dokładny i bogaty wykaz firm i przedsiębiorstw wraz z danymi teleadresowymi. Szczególnymi zaletami są również
mapa, ułatwiająca umiejscowienie firmy, a także polecane przez nas aplikacje mobilne, umożliwiające korzystanie z wyszukiwarki w urządzeniach przenośnych
Nasza firma jest zdobywcą wielu nagród. Niejednokrotnie została doceniona przez konsumentów i uhonorowana, np. tytułem
Marki Wysokiej Reputacji. To świadczy o jej wartościowym przeznaczeniu i nieocenionej użyteczności, co z kolei jest efektem wieloletniej pracy i naszego zaangażowania.
Dziś, kontynuujemy dziedzictwo Polskich Książek Telefonicznych, stale udoskonalając nasz serwis www.pkt.pl
Pobierz nasz
widżet.