Artykuł sponsorowany

Rozwiązania telekomunikacyjne polecane dla firm

Rozwiązania telekomunikacyjne polecane dla firm

Technologie telekomunikacyjne są nieodzownym elementem funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Aby zapewnić szybką i skuteczną komunikację w firmie, ponosząc przy tym możliwie najniższe koszty, warto skorzystać z usług firmy specjalizującej się w rozwiązaniach telekomunikacyjnych. Jakie usługi telekomunikacyjne dla biznesu są obecnie dostępne na rynku?

Outsourcing usług telekomunikacyjnych 

Outsourcing usług telekomunikacyjnych to nowatorska usługa, która polega na przekazaniu zewnętrznemu podmiotowi obowiązków w zakresie telekomunikacji. Powierzenie zarządzania flotą komunikacyjną fachowcom, na przykład z firmy Moll Telecom Service, pozwala na uzyskanie wielu korzyści: zarówno finansowych (niższy koszt współpracy w porównaniu do kosztów własnego pracownika, bieżąca weryfikacja zasobów telekomunikacyjnych w celu uzyskania oszczędności), jak i kadrowych oraz administracyjnych.

Optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych 

Niewykorzystywane lub niewłaściwie dobrane usługi i sprzęty telekomunikacyjne mogą generować znaczne dodatkowe obciążenia dla budżetu przedsiębiorstwa. W celu ich zredukowania warto skorzystać z usługi optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych. Po przeprowadzeniu szczegółowego audytu obecnych rozwiązań i kosztów specjaliści przeanalizują oferty operatorów i wybiorą najlepsze z nich, a następnie zaprezentują proponowane zmiany i oczekiwane oszczędności w formie raportu. Wdrożą też rozwiązania wybrane przez klienta.

Doradztwo telekomunikacyjne 

Samodzielne wybranie najlepszych usług telekomunikacyjnych jest niełatwym zadaniem. Na rynku działa wiele firm telekomunikacyjnych, a ich oferty często się zmieniają, przez co trudno za nimi nadążyć. Z tego względu warto zastanowić się nad skorzystaniem z usługi doradztwa telekomunikacyjnego. Po zapoznaniu się z potrzebami przedsiębiorstwa specjaliści zaproponują optymalnego operatora telekomunikacyjnego, smartfony dla pracowników, wirtualne centrale telefoniczne oraz inne potrzebne urządzenia i usługi.

Voiceboty 

Rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji są coraz częściej obecne w codziennym życiu. Są również szansą na rozwój firmy. Z dobrodziejstw sztucznej inteligencji korzystają między innymi voiceboty, czyli programy komputerowe wykorzystujące interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem. Współczesne voiceboty wyróżniają się wysoką skutecznością rozpoznawania mowy (ponad 95%) i pracują w różnych językach, a w porównaniu z pracownikami call center mogą obsługiwać wiele rozmów jednocześnie.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz