Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
10:00 - 18:00
Wt.
10:00 - 18:00
Śr.
10:00 - 18:00
Cz.
10:00 - 18:00
Pt.
10:00 - 18:00
Sb.
10:00 - 14:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5260204110
REGON: 012026421
KRS: 0000028368
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W dzisiejszym świecie, gdzie szybki i niezawodny transport jest kluczowy, oferujemy Państwu komplek...
Punkt Kurierski Ewa Rudnik pracuje od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:0...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5260204110 została umieszczona firma: "DPD Polska Sp. z o.o.". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 012026421. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000028368.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Koszalin w województwie zachodniopomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 1991 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Słowiańska 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 75-846 Koszalin. Kompletne współrzędne GPS to: 54.1780109607843N, 16.1723417843137E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: dpd@dpd.com.pl. Branża Usługi kurierskie i pocztowe to dziedzina, w której firma "DPD Polska Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 94 346 31 81 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 10:00-18:00; Sb.: 10:00-14:00.

Kontakt

Kontakt DPD Polska Sp. z o.o.

DPD Polska Sp. z o.o., Koszalin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Usługi kurierskie i pocztowe Koszalin - sprawdź inne firmy w okolicy

Koszalin, Słowiańska 2
Koszalin, Lechicka 70
Koszalin, Legnicka 6-10
Koszalin, Zwycięstwa 1a
Koszalin, Krakusa i Wandy 34 lok. U
Koszalin, Gnieźnieńska 14

Opinie (15)

Opinie o firmie DPD Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.3

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Anna T.
Anna T.
1.0
12.08.2022
Nie polecam tej firmy, niesolidna , płaci się za dostawę pod wskazany adres ,po czym samemu trzeba odebrać paczkę z magazynu, brak kompetencji kuriera niejakiego Filipa, który w dniu dostarczenia paczki zadzwonił że ma paczkę a następnie nie dostarczył jej pod wskazany adres. Jest to nie pierwszy raz taka sytuacja ,gdzie kurier po prostu nie wywiązuje się ze swojej pracy. W ogóle uważam że ogólnie firma DPD jest najgorszą firmą przewozową na rynku.
Jolanta S.
Jolanta S.
1.0
31.10.2018
Nie polecam tej firmy kurierskiej . "Mateusz" pracownik tej firmy - lekceważący stosunek do wykonywanej pracy, nieuprzejmy , oraz nigdy nie ma terminala. Po jaką cholerę firma wysyła sms że za paczkę można zapłacić kartą u kuriera.
David C.
David C.
1.0
20.09.2018
DPD w Koszalinie - firma nie solidna. Zgubili lub ukradli przesyłkę wpisując bezczelnie że jakoby to ja odebrałem przesyłkę, a zamiast zwrócić jej równowartość każą wypełniać formularz reklamacyjny na ogólnopolskiej stronie internetowej, który może będzie uwzględniony, ale wcale nie musi. Porażka. DPD oddział Koszalin - nie polecam was. Ludzie, korzystajcie z innej firmy.
David C.
David C.
1.0
20.09.2018
Stanowczo nie polecam tej firmy!! Kurier może zatrzymać dla siebie przesyłkę sam podpisując za odbiorcę. Co w takim wypadku może zrobić odbiorca? Ano wypełnić formularz reklamacyjny, i tyle!! Reklamacja nie zostanie uznana i jesteśmy stratni o kwotę przesyłki. Kurier robi z przesyłkami co mu się podoba, nikt go nie kontroluje ani nie rozlicza. Ostrzegam, nie korzystajcie z usług tej firmy!!
Zo
Zo
1.0
09.07.2018
Kiedy w końcu kurier w Darłowie będzie miał terminal do płacenia kartą ,tylko wiadomości wysyłacie o możliwości zapłacenia a terminala jak nie było tak nie ma
A
A
1.0
09.07.2018
Nie polecam, mimo że niby można płacić kartą to kurier nie posiada terminala bo jeszcze nie otrzymał.To po co wysyłają wiadomości o możliwości zapłacenia kartą .
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
16.06.2018
magazyn i sortownia w Koszalinie porażka , 16.06.2018 g:9.31 paczka wydania do doręczenia, 16.06.2018 g:19.57 magazynowanie w oddziale; Pod adresem zamówienia, działa recepcja 24h. Pytanie gdzie był kurier z paczką przez 10h?
Grażyna W.
Grażyna W.
5.0
30.05.2018
Kurier DPD z Polanowa dostaje ode mnie 5 gwiazdek. Kurier bardzo miły i bardzo uprzejmy ,super kontakt telefoniczny.Zawsze na czas,jeśli nie mogę odebrać paczki nie ma problemu z przesunięciem na inną godzinę.
gosia
gosia
1.0
16.08.2017
Porażka 14.08 ok 14:00 Koszalin. Kurier (odbiór przesyłki) nie poczekał, aż starsza osoba zejdzie z 4-go piętra żeby otworzyć drzwi (zepsuty domofon). Odjechał. Bardzo niesympatyczny podczas rozmowy. Prosiłam o ponowny przyjazd, niestety pan był ,,bardzo zajęty". Mąż musiał zwolnić się z pracy, żeby osobiście dostarczyć przesyłkę na ul.Słowiańską. Brak pomocy ze strony firmy. Poprzednim razem również miałam do czynienia z co najmniej dziwnym kurierem ( był zdenerwowany, że nie zniosłam z 4-go piętra 15kilowej paczki!?) - może to ten sam. Nie polecam!!!
Zyta
Zyta
1.0
23.01.2017
Kurier łaskę robi że paczkę dostarczy. O 14.00 nie może bo nie i zostawi mi awizo. To na cholerę ja płacę 20 zł za usługę, skoro sama muszę sobie paczkę (15 kg) odebrać i sobie dostarczyć.
EWA N
EWA N
1.0
05.01.2017
Wysłałam paczkę 12 grudnia do Coventry w Anglii. Dziś mamy 5 stycznia , a paczka zamiast dojść do nadawcy krąży po Anglii. Wyznaczają coraz nowe terminy dostawy (obecny termin jest na 11 stycznia), a między czasie stwierdzając zwrot do nadawcy. Kontaktując się z Firmą DPD usłyszałam że paczka jest rozwalona i dlatego wraca do nadawcy, ponieważ nie mogą dostarczyć jej. Patrząc na mapę to w obecnej chwili od odbiorcy jest około 35 min. drogi by ją dostarczyć i nie mogą ją dowieść, a do Polski może dojechać. Polskie DPD nic nie może zrobić by interweniować w DPD w Anglii. Co to za firma??!!! Ciekawe czy kiedykolwiek paczka zakończy swoją podróż i w jakim stanie ??? Paczkę wysyłałam sporo czasu wcześniej by doszła z prezentami na święta Bożego Narodzenia , a tu lipa. Może i dojdzie , lecz którego roku??? O odszkodowanie nie mogę się starać , ponieważ czekam na zakończenie dostawy do odbiorcy lub nadawcy. NIE PROPONUJĘ TEJ FIRMY.!!!! SZUKAJCIE INNEJ !!!!
Ktoś
Ktoś
1.0
22.12.2016
Czy nie odbieranie telefonu jest podstawą nie dostarczenia przesyłki???? Chyba nie Taka moja refleksja
Przemek D.
Przemek D.
1.0
15.07.2016
Witam wszystkich opisuje sytuacje która ma mieście dziś posiadam akt notarialny pelmocnictwo dpd w Koszalinie niechc wdac mi paczki poniewarz nie tolerują takego dokumentu tak jest jak opsuguja panie bez wiedzy prawnej skoro p4 toreluje akt notalialny i pełnomocnictwa a dpd musi pisemne zgodę mieć jak wsredniowieczu oceniam firmę skadaliczmie z innymi niema problemu negatywna
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
25.06.2013
marna obsługa wysokie ceny
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
2.0
25.06.2013
kurierzy mogli by byc bardziej mili dla klientów