Dodatkowe dane

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Punkt Kurierski Ewa Rudnik pracuje od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:0...
W dzisiejszym świecie, gdzie szybki i niezawodny transport jest kluczowy, oferujemy Państwu komplek...

O firmie

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Ceramiczna 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-150 Lublin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.27022N, 22.56634E. "Inpost Sp. z o.o." to firma działająca w branży Usługi kurierskie i pocztowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 81 740 71 26 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Inpost Sp. z o.o.

Inpost Sp. z o.o., Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Usługi kurierskie i pocztowe Lublin - sprawdź inne firmy w okolicy

Lublin, Ceramiczna 1
Lublin, Kisielewskiego 10 lok. 8
Lublin, Kisielewskiego 10 lok. 8
Lublin, Młodej Polski 14 lok. 50
Lublin, Brzoskwiniowa 25
Lublin, Agrestowa 13
Lublin, Zakopiańska 5 lok. 21
Lublin, Unicka 4
Lublin, Koryznowej 2 d
Lublin, Niepodległości 9A lok. 22

Opinie (42)

Opinie o firmie Inpost Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.4

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Zaginiona
Zaginiona
1.0
18.07.2022
12 dzien oczekiwania na paczkę ...państwo z infolinii bezczelnie kłamie że paczka jest w sortowni lub oddziale .I dalej nie dostarczona.Zero jakiegokolwiek kontaktu .Wydzwaniać i prosić muszę ja o sprawdzenie gdzie ta paczka jest.Nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
Sylwia
Sylwia
1.0
27.08.2019
Fatalne traktowanie klientów, kurier totalnie mnie zlekceważył nie przywiózł paczki odrzucał moje telefony nigdy więcej nie skorzystam z inpostu
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
24.08.2019
Wystawiam pozytywną opinię zgodnie z wczorajszą obietnicą za bezproblemową dostawę paczki idącą przez wasz magazyn do mojego miasta. Dziękuję .
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
4.0
09.07.2019
Dziś Pan kurier inpost pozytywnie mnie zaskoczył. Był nawet przed południem z paczką na Kalinie. Przesyłka cała. Więc wielki plus. Niestety kontakt z siedzibą Lublin żadny - dlatego ocena 4 a nie 5 . Infolinia inpost porażka za każdym razem. Ale inpost Lublin i tak otrzymuje ode mnie ocenę OK (może być gorzej np. inpost Rybnik).
Zbigniew Biernacki
Zbigniew Biernacki
5.0
29.01.2019
Wszyscy narzekaja. Ja natomiast musze pochwalic .Mily mlody kurier .Zyczylbym takiego pracownika kazdemu jak ten czlowiek.BARDZO KOMPETENTNY.ODEBRAL PACZKE BEZ KODU (NUMERU NADANIA) Nadanie paczki zalatwialem przez CREATIVE-IT z Warszawy.zero zainteresowania nie odpisuja na meile, zly podali nr . tel.do kontaktu.polecam uslugi Inpost
ANDRZEJ RAJMUND O
ANDRZEJ RAJMUND O
1.0
05.12.2018
LUBLIN 05/12/2018 Czy Państwa kurierzy pracują w obozie pracy pod nie wiadomo jakim przymusem?. Obsługiwał mnie kurier pochodzący zza wschodniej granicy Polski, nie znający form zwracania się, obowiązujących w naszym kraju, to jeszcze nie posiadający minimum empati dla ludzi. Żenada. Nigdy nie polecę korzystania z usług firmy In Post - nawet mojemu wrogowi. Nr. kuriera to 538. Już pierwszy kontakt - telefoniczny- był zastanawiający, gdyż o godz. 14'12 kurier stwierdził, że paczkę odbierze w dn. jutrzejszym, bo zbyt późno otrzymał adres odbioru przesyłki. Następnie polecił mi dostarczenie paczki do bramy wiazdowej na moją posesję, bo on nie ma obowiązku odebrania przesyłki w miejscu nadania. pierwszy raz spotkałem się z tym, że kurier nie odbiera paczki osobiście. Jeszcze raz określić to można słowem- żenada.
Jerzy D.
Jerzy D.
1.0
17.04.2018
nigdy więcej, Zakupy przez internet będę zaczynał od informacji o firmie kurierskiej. Dzisiaj kurier stwierdził, ze jak mnie nie ma w domu to jutro poczekam cały dzień. Prymitywna firma, kto to dopuścił do świadczenia usług.
mm
mm
1.0
25.01.2018
Szajs najgorszy jaki może być.Brak kontaktu z kim kolwiek,a kurierzy robią co chcą.Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Zamiast jak inne firmy dostarczyć przesyłkę ,to dzwoni kurier i twierdzi ,że się nie wyrabia i chce aby podać mu inny adres.Syf jakich mało.Teraz jak zamawiam co kolwiek to proszę aby wysyłali tylko nie poprzez inpost.omijać z daleka.
Marcin K.
Marcin K.
1.0
10.11.2017
ZERO dno i żenada NIEGODNE POLECENIA, JAK WY W OGOLE SIE FIRMĄ MOŻECIE NAZYWAĆ, TO JUŻ NAWET ŚMIESZNE PRZESTAŁO BYĆ, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM, macie w d.... co się dzieje z paczka, olewacie klienta jak chce się czegoś dowiedzieć, odrzucacie połączenia, i to ja musze się nagimnastykować żeby dowiedzieć się co się dzieje z paczką, miesiąc to już idzie, mało że nie macie pojęcia co robicie, to nie kontrolujecie tego a jak jest problem to nawet nie chcecie tego naprawić!!!!!! SZCZYT NIEKOMPETENCJI, NIE POLECAM NIKOMU, KŁAMIECIE W OCZY że będziecie się kontaktować a później nawet nie raczycie odebrać telefonu - KOMPLETNIE IGNORUJECIE LUDZI, a jak trzeba było dopłacić za paczkę to szybko się upomnieliście, NIE MACIE WSTYDU. Na infolinii też wiedzą tyle co nic, macie wszystko w poważaniu, gdzie wystarczy chwile podzwonić żeby dowiedzieć się co spier......liście i to naprawić, ale to ja musze wszystko robić, gołębiem dałoby się to bezpieczniej wysłać
Artur
Artur
1.0
15.09.2017
Mam nadzieję że zlikwidują ten oddział. To jest jakiś żart. Paczka utkneła w oddziale Lublin przez 4 dni, żadnego kontaktu, nie wiadomo gdzie szukac pomocy ponieważ konsultanci jedyne co mogą to wysłać mail z ponagleniem nie mogą nawet podać nr. telefonu do oddziału. NIE POLECAM
Tomasz
Tomasz
1.0
21.08.2017
Totalne dno, kontakt tel. tylko z infolinią, oszukują o próbie doręczenia, jak usłyszeli że mam monitoring i mogę udowodnić to oszustwo, stwierdzili że to błąd w systemie. Paczka nadana 16.08, dziś 21.08 ocena 1, bo niżej się nie da
Sarim
Sarim
1.0
14.08.2017
Nie polecam zero kontaktu oczekuję na pilną przesyłkę nie dostarczają w terminie omijać
klientka
klientka
1.0
04.07.2017
TRAGEDIA.Tak jednym słowem trzeba ocenić działanie tej firmy. Brak kultury i chęci do pracy kuriera.Opieszałość i brak kompetencji pracowników na infolinii . Żadnego kontaktu z oddziałem Inpost w mieście.
Anna K
Anna K
1.0
03.07.2017
Od tygodnia czekam na doręczenie paczki, status "w trasie" od 26.06.2017 a dzisiaj jest 03.07.2017. Chyba gołębiem wysłali.....?! Oddział InPost w Lublinie jest fikcją!!!!Brak kontaktu i możliwości odbioru osobistego - jak w trójkącie bermudzkim - było i ni ma. Firma drucik....spier....i ucikł:( omijajcie szerokim łukiem jak dżumę!!!!!
zbigniew
zbigniew
1.0
29.06.2017
przestrzegam przed korzystaniem z uslug inpost. Moze sa tani ale nie wywiazoja sie z swiadczonych uslug. Paczki leza po kilka dni . dzwoniac do nich Pani mowi ze paczka znajdoje sie w magazynie kurier jej nie odebral. mozna po nia zglosic sie osobiscie. Bo oni maja tylko trzech kurierow. A powinno byc osmiu.Jak moze na rynku swiadczyc uslugi taka firma, Odebralem Paczke osobiscie , i okazalo sie ze towar znajdujacy sie w paczce jest uszkodzony. Nie potrafie znalesc slow na okreslenie tej Firmy
Justyna Z.
Justyna Z.
1.0
19.06.2017
Firma, jak i kurierzy totalne dno.... Od 9.06.17 przesyłka jest w doręczeniu i do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałam, zero kontaktu z oddziałem. Zenada!!!!!!!!
Adrian K.
Adrian K.
1.0
13.06.2017
Oddzial Lublin. Paczki ginął. Brak kontaktu telefonicznego. Zenada. Juz drugi raz ginie moja paczka przez oddzial Lublin. Omijac ta firme szerokim łukiem.
ja
ja
1.0
09.05.2017
nie wywiązują się z umów
Klient
Klient
1.0
21.03.2017
Paczka nadana 16.03.2017 dzis mamy 21.03.2017 i paczki jeszcze nie ma. Po kontakcie z kurierem dostalem informacje ze nie dostarczy mi dzis paczki bo nie wie gdzie mieszkam. Taka odpowiedź jest lekceważacym podejsciem zarowno do swojego pracodawcy ja i klienta. Jesli kurier ma podany adres i nie potrafi go odnaleźć to uwazam ze powinien zmienic zawod. Ta firma to porażka.
kar
kar
1.0
16.02.2017
ten inpost to jedna wielka porażka,paczka niedotarła kurierem do mnie w ciągu 3 dni,pojechałem do siedziby na ślusarskiej,to babka w okienku stwierdziła,że nie ma jej na magazynie,zorientowała się że ma ją kurier który miał ją dowieźć w ciągu 1,5h,od mojej wizyty,paczka nie dojechała,na następny dzień po którymś razie w końcu dodzwoniłem się do oddziału i stwierdzili że kurier zapomniał paczki zabrać,paranoja to jest pseudo firma którą trzeba omijać,powinna paść i to jak nakszybciej
Olka
Olka
1.0
16.02.2017
Ocena poniżej 0!!!! Kurier miał dostarczyć przesyłkę pod podany adres, nie podjął nawet próby dostarczenia. Pół godz. po wydaniu kurierowi przesyłki, wysłany został sms, że przesyłka oczekuje w punkcie odbioru. Żeby jeszcze w punkcie najbliższym (niecały 1 km), ale nie, trzeba klienta pogonić po mieście, bo zapewne szanownemu panu kurierowi nie chciało się jeździć po Lublinie, lepiej rozdzielić przesyłki na kilka punktów na obrzeżach miasta. Nigdy więcej przesyłek za pośrednictwem Inpostu!!!! Dno kompletne.
aaa
aaa
1.0
30.12.2016
Robia z ludzi idiotów.zostawiają niby awizo na e-maila że paczka do odbioru 40km od miejsca zamieszkania.okazuje się że nie mają kurierów więc idą na łatwizne.dodam że płaciłam za dostarczenie na podany adres.ładne mi dostarczenie 40 km od miejca zamieszkania.i jeszcze najniższa ocena to 1 żałosne!!!!!
Artur C.
Artur C.
1.0
24.12.2016
paczka wysłana 19-12-2016 zero kontaktu telefonicznego i e-mail dziś 24-12-2016 paczki brak co za firma dziay i kpina za 16zł to wołami szybciej by dowieżli,NIE POLECAM
oczekujący na przesyłkę
oczekujący na przesyłkę
1.0
20.12.2016
Przesyłka od 5 dni nie może do mnie dotrzeć. Statusy zmieniają się dziwnie. Aktualny status 20.12.2016, 04:39 Przyjęta w oddziale InPost Przesyłka trafiła do oddziału InPost, skąd wkrótce wyruszy w dalszą drogę. Poprzednie statusy Data Szczegóły W doręczeniu 19.12.2016, 10:21 Przyjęta w oddziale InPost – LUBLIN 18.12.2016, 08:10 Dzwonić można na Berdyczów. Omijajcie firmę z daleka. Firma Dziad.
wku y
wku y
1.0
15.12.2016
banda oszustow i klamcow nigdy nie kozystajcie z uslug tej zasranej firmy
czekajacy
czekajacy
1.0
09.12.2016
drugi tydzien czekam na list polecony .porazka z ta firma.
EMS
EMS
1.0
09.12.2016
TRA-GE-DIA Czekam na przesyłkę już drugi tydzień, nigdzie nie można się dodzwonić, brak odpowiedzi na maile, przesyłka już niby była "w doręczeniu" ale nikt jej nie przywiózł, a teraz jest w oddziale inpost - w jakim? Gdzie? ni huhu nie wiadomo. to jest totalna porażka i kpina z użytkowników. Ja wiem na pewno, że kolejny raz tych patałachów nie wybiorę jak coś będę zamawiał...
wkurzony klient
wkurzony klient
1.0
02.12.2016
In Post w Lublinie to jakaś parodia usług kurierskich. Paczki leżą po kilka dni i w końcu wsiąkają. Po co rozwozić paczki skoro można je sobie przywłaszczyć. Gratulacje patałachy, oby tak dalej, a może kiedyś jakiś oszołom z waszej centrali otworzy oczy i powymienia załogę.
Sla W.
Sla W.
1.0
20.10.2016
5 tygodni temu zgłosiłem reklamację dotyczącą kradzież zawartości przesyłki kierowanej do mnie. Do tej pory bez żadnej reakcji ze strony Inpost
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
30.04.2015
Tragedia!!!! Z daleka omijać InPost (ten w Lublinie).Bardzo długi termin oczekiwania na przesyłkę.Śledzenie przesyłki wykazuje ę przesyłka jest w Lublinie,natomiastw Lublinie nic o takiej przesyłce nie wiedzą.A wogóle nie można uzyskać jakiejkolwiek informacji oprzesyłce "rejestrowanej"Telefonicznie absolutnie nie można uzyskać informacji,osobiście również ogromne problemy.Kto wogóle dał koncesję dla tych patałachów!!!!To już nie pierwszy kiks tej firmy.Otrzymuję wiele przesyłe i jeśli to możliwe to proszę nadawców aby nie wysyłali przez InPost.Mam złe doświadczenie z tym dostarczycielem przesyłek
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.02.2015
Pani w punkcie odbioru na Leszczyńskiego chamska, niekulturalna, nie chce wydac pilnej przesyłki zaadresowanej do męża bo "ma przyjść osobiście!" Nie reaguje na słowa, że mąż ZA MIESIĄC wraca a na odbiór POLECONEGO listu jest 2 tygodnie. tragedia, omijać z daleka!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.01.2015
Paczka za pobraniem miała być w paczkomacie przy Komforcie. Okazał się uszkodzony.Z konsultantem udało mi się połączyć po 40 minutach! Powiedział, że w związku z awarią paczkę dostarczy kurier. Następnego dnia przyszedł SMS, że trzeba ją sobie odebrać w siedzibie na ul. Technicznej ! jeden wielki bajzel !!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.02.2014
U mnie to samo jak napisali przedmówcy + DODATKOWO listonosz np. w dniu 30 stycznia wrzuca do skrzynki zawiadomienia wypisując na nich datę do tyłu o 7 dni tj. 23 styczeń (złapany na gorącym uczynku) o dyskusji szkoda pisac brak kultury !!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
07.02.2014
to jest masakra ludzie czekam 3 tyg na przesylke i nic tel nieodbieraja skoro nieznacie sie na tym to poco stawaliscie do pezetargu masakra !!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
29.01.2014
Przesyłka nadana 24 styczna br (piątek ok.15-tej) w Krakowie została wyekspediowana z tegoż Krakowa dopiero w poniedziałek o 20-tej. Do Lublina dotarła we wtorek o 13:30, a w środę o 17:45 nadal leżakuje w oddziale Inpost. Nigdzie nie ma żadnego ich adresu mailowego. Z ich strony maila nie udaje się wysłać, gdyż "musisz wypełnić wszystkie pola", chociaż wszystkie pola są wypełnione. Na wskazanych numerach telefonów nie można złożyć reklamacji. Gada tylko automat. Nigdy więcej żadnych kontaktów z Inpost.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
27.01.2014
od początku stycznia nie otrzymuję korespondencji z Sądu, pomimo tego że wiem że akta 4 spraw zostały wysłane pomiędzy 2 a 9 stycznia do sporządzenia opinii, do chwili obecnej ich nie otrzymałem. Oczywiście nikt w chwili obecnej nie widzi problemu, natomiast zastanawia mnie, czy jeśli zaczną ginąć akta to z umową dalej będzie wszystko ok Odradzam korzystanie z usług tej firmy
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
12.11.2013
Totalna porażka!!!!!!Kto dopuszcza,że taka badziewiasta firma została dopuszczona do doręczania przesyłek.Przesyłki doręczane są nawet w ciągu 7 dni od chwili napłynięcia przesyłki do lubelskiej bazy,a tym samym niejednokrotnie przesyłki są zdezaktualizowane.Kto wydał koncesję tej dziadowskiej "firmie" NIE POLECAM NIKOMU korzystania z usług tej firmy.PORAŻKA TOTALNA!!!!!!.Już kilkakrotnie przesyłano mi korespondencję za pomocą tej firmy i jeszcze NIGDY przesyłka nie dorarła do mnie osobiście.Zawsze coś było nie tak.Albo kuriera nie było,albo przesyłka musiała odleżeć w bazie (centrali lubelskiej),albo kurier zapomniał zabrać przesyłkę.......
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
08.08.2013
zdecydowanie odradzam, ta firma to PORAŻKA. nie mogłem nawet odebrać paczki z paczkomatu, nie wysylają tez sms tylko maila z wiadomością. nigdy wiecej. jeśli cenisz wlasny czas i pieniądze, trzymaj się od nich z daleka.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
25.07.2013
Mam również problem z odbiorem przesyłki. Listonosz był przed południem z przesyłką do prywatnego domu, nikogo nie zastał więc zostawił zawiadomienie. Jak zadzwoniłem do firmy InPost zapytać dlaczego pracownicy firmy przychodzą do prywatnych mieszkań przed południem? Pani, z którą rozmawiałem powiadomiła mnie, że teraz to tylko mogę odebrać przesyłkę w firmie. Muszę jechać z drugiego końca Lublina aby odebrać przesyłkę.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
4.0
06.04.2013
ja mam dosyc dobre wspomnienie co do tej firmy. korzystam z paczkomatow bardzo czesto i prawie zawsze paczki dochodza na nastepny dzien roboczy. plusem jest to ze nawet paczki wyslane w piatek sa gotoewe do odbioru w sobote bez dodatkowych oplat i nie trzeba czekac do poniedzialku jak w wypadku innych firm spedycyjnych. wkurza mnie jednak malo precyzyjny system monitorowania, konkurencyjne firmy maja to lepiej zrobione. kolejnym problemem sa awarie paczkomatow raz na jakis czas, np. czesto nie mozna zaplacic karta. ogolnie spoko firma
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
22.03.2013
mam to samo, dużo kupuję przez internet, doręczenia są zawsze ok - czy to kurier czy poczta, a tu nagle któregoś dnia przychodzi mi jakieś awizo, że mam się stawić na drugim końcu miasta po odbiór przesyłki. PORAŻKA
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
2.0
22.02.2013
Proszę nie korzystać z tej firmy. Traktują człowieka jak intruza. Nie chcą mi dostarczyć przesyłki. Mam sama pojechać i odebrać. Przecież zapłaciłam. Pani przy telefonie bardzo nie miła. NIE POLECAM Z DALEKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zobacz więcej (32)