Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 19:00
Wt.
08:00 - 19:00
Śr.
08:00 - 19:00
Cz.
08:00 - 19:00
Pt.
08:00 - 19:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 9520014183
REGON: 671946660
KRS: 0000022741
Rok założenia:
1993

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszym priorytetem jest dostarczanie niezawodnych rozwiązań w zakresie automatyki, elektryki oraz s...
Czy marzysz o szybkim, niezawodnym i stabilnym dostępie do internetu? FiberWay to odpowiedź na Twoj...
Prowadzimy Zakład Budowy Sieci Telekomunikacyjnych. Możemy pochwalić się dużym doświadczeniem w bra...
Jestem specjalistą od montażu i serwisu anten telewizyjnych, w tym anten DVB-T 2, a także satelitar...

O firmie

Firma "MNI Telecom S.A. Biuro Obsługi Klienta" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9520014183. Firma ma numer REGON: 671946660. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000022741.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Szepietowo w województwie podlaskim. Działa na rynku od 1993 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Sienkiewicza 52. Korespondencyjny kod pocztowy to: 18-210 Szepietowo. Kompletne współrzędne GPS to: 52.8682891764706N, 22.5377315686275E. Branża Usługi telekomunikacyjne to dziedzina, w której firma "MNI Telecom S.A. Biuro Obsługi Klienta" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Branża usług telekomunikacyjnych zajmuje się dostarczaniem różnorodnych produktów i usług związanych z komunikacją. Firmy telekomunikacyjne oferują szeroki zakres usług, w tym instalacje elektryczne, centrale telefoniczne, internet, tłumacze oraz światłowody. Dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak Wimax, możliwe jest zapewnienie szybkiego i niezawodnego dostępu do internetu na dużych obszarach. Światłowody umożliwiają przesyłanie danych z prędkością światła, co pozwala na szybką transmisję informacji. Dzięki usługom telekomunikacyjnym, ludzie mogą komunikować się ze sobą w dowolnym miejscu i czasie, co sprawia, że świat staje się bardziej połączony niż kiedykolwiek wcześniej. W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 86 477 05 02 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-19:00.

Kontakt

Kontakt MNI Telecom S.A. Biuro Obsługi Klienta

MNI Telecom S.A. Biuro Obsługi Klienta, Szepietowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Usługi telekomunikacyjne Szepietowo - sprawdź inne firmy w okolicy

Gdańsk, Dulina 1A lok. 20
Rzeszów, Wspólna 2
Poznań, Lubowska 23
Brzeg Dolny, Tęczowa 14
Szepietowo, Sienkiewicza 52
Dąbrówka Kościelna 43
Wysokie Mazowieckie, Rynek Piłsudskiego 79A

Opinie (12)

Opinie o firmie MNI Telecom S.A. Biuro Obsługi Klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.3

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

xyz
xyz
5.0
02.02.2017
Najlepsi w wkurwianiu ludzi.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
09.06.2015
Ocena 0. Firma jak i ludzie w niej pracujący NIEPOWAŻNI. Trzy tygodnie nie mogą się zebrać i naprawić linii - dla jednego abonamenta się nie opłaca wysyłać serwisu. Szok! A call center dalej twierdzi dumnie, że usterki są usuwane w 48 godzin. W moim przypadku juz 504 godziny czekam i zapewne zanim nie zmienię operatora - się nie doczekam. Nie polecam absolutnie tej żenady.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.01.2015
Jestem użytkownikiem innego operatora, ale moja rodzina posiada abonament w tej sieci. Połączyć się z numerem graniczy z cudem. Ta sieć to nieporozumienie. Telefon dłużej jest nieczynny niż sprawny (brak zasięgu?). Dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta jest trudniej niż do angielskiej królowej. Porażka...
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
29.10.2014
Brak słów na to jak firma traktuje swoich klientów! Na każdym rachunku inny numer bankowy, faktury wystawiane pożal się Boże!!! Płacisz za rachunki a tu...przysyłają ci wezwanie do zapłaty.BURDEL nie firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
25.07.2014
MNI - tragedia, mam telefon + internet. Internet w porządku, gorzej z telefonem. Bardzo często nie można się dodzwonić, Reklamacje - czas załatwiania też trwają bardzo długo. W ostatnim czasie - ostatnie dwa miesiące - ze 3 razy po 2 tygodnie telefon był nieczynny.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
26.10.2013
Ja niestety jestem na nich skazany ponieważ mieszkam w takim miejscu, że tylko oni mają sieć :-(. Do ich biura obsługi klienta jest bardzo trudno się dodzwonić - jak chcę zgłosić usterkę to nie odbierają telefonów. Jak dla mnie to bardzo dziwna firma i gdybym miał inne możliwości korzystania z sieci to zrezygnował bym z tej firmy
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.09.2013
MNI w Białymstoku, ul. Składowa 10 - PORAŻKA!!! Przeszło 30 dni czekam na założenie internetu, technik łaskawie dzwoni po miesiącu tłumacząc się urlopami, umawia się na założenie internetu, po czym i tak nie przyjeżdża, nie uprzedzając. Telefony w Białymstoku milczy a centrala nie jest w stanie nic zrobić, oprócz zapisania nr kontaktowego. W dzisiejszych czasach jest to niedopuszczalne, aby klient wydzwaniał z prośbą założenia usługi! Stanowczo nie polecam MNI TELECOM w Białymstoku!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
26.08.2013
A ja nie mogę doprosic się naprawy awarii linni telefonocznej od 2,5 tygodnia i co ciekawe internet działa to porostu skandal.W telekomunikacji Orange awaria zajmuje im nie dłużej niż dobe,powtarzam dobe 24 h,a w taj firmie 72 godz robocze co równa się około 9 dni,kpiny i na pewno zminię usługodawcę.!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
24.06.2013
Ja też mam problem z telefonem stacjonarnym jak zmieniają się warunki pogodowe. To chyba u nich już norma, ze ciągle coś się psuje. Nie polecam tej firmy nikomu, NAWET ODRADZAM!!!!!! Takich opinii z dnia na dzień jest coraz więcej, wiec może w końcu firma MNI TELECOM poprawi jakość swoich usług. Jeśli nie to konkurencja jest duża, więc nie ma na co dłuzej czekać....
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
02.06.2013
MNI w Szepietowie, ul. Sienkiewicza za kazdym razem gdy zmieniaja sie warunki pogodowe (burza lub zimą - śnieg) wiadomo ze przez kolejnych kilka dni nie bedzie internetu, w przypadku awarii z innego powodu na naprawe czeka sie od 2 do 4 tygodni ale zaplacic za ten czas oczywiscie trzeba, pracownicy "naprawiajacy" łącze wymieniaja stary router na inny wymontowany na innej awarii, w wyniku czego po naprawie internet dziala przez 2-3 dni, po czym zglasza sie kolejna awarie i znowu czeka 3-4tyg na przyjazd "fachowców" nie polecam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
27.05.2013
Mam do czynienia z firmą MNI TELECOM (HYPERION) w gminie Kąty Wrocławskie. 17 dni bez internetu. Wcześniej przerwy kilkudniowe. Sieć zapchana programami przechwytującymi dane (w tym hasła). Brak jakiejkolwiek reakcji na telefony, mejle i esemesy to w tej firmie spotykane zjawisko. Z postów na różnych forach wynika, że polityka lekceważenia klienta, aż do skłonienia go do rezygnacji (zerwania umowy) to norma. Ostrzegam przed tą firmą.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
04.04.2013
Obsługa punktu w łomży - żenada .Nigdy wiecej nie skorzystam z ich usług