Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 17:00
Wt.
08:00 - 17:00
Śr.
08:00 - 17:00
Cz.
08:00 - 17:00
Pt.
08:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 8130268082
REGON: 690254559
KRS: 0000030499
Rok założenia:
1993
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Tomaszów Mazowiecki, Górna 12
Rosnące ceny energii i coraz większe wymagania dotyczące efektywności energetycznej sprawiają, że p...
Częstochowa, Rejtana 29E
Prowadzimy firmę Polontex, która ma swoją siedzibę w Częstochowie. Zajmujemy się sprzedażą energii ...
Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku to oficjalny dokument potwierdzający jego efektywn...
Chybie, Cieszyńska 6
Lideko to gwarancja dokładności, konkurencyjnych cen i dotrzymywania ustalonych terminów. Specjaliz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "PGE Obrót S.A. Biuro Obsługi Klienta" w rejestrze gospodarczym to: 8130268082. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 690254559. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000030499.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Mielec w województwie podkarpackim. Początek działalności firmy na rynku to 1993 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na al. Ducha Świętego 6a. Kod pocztowy do korespondencji to: 39-300 Mielec. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.29699N, 21.4266E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: bok.obrotsa@gkpge.pl. Branża Energetyka to dziedzina, w której firma "PGE Obrót S.A. Biuro Obsługi Klienta" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Branża energetyczna zajmuje się dostarczaniem różnorodnych produktów i usług związanych z energią. Obejmuje ona m.in. projektowanie i montaż instalacji elektrycznych, produkcję energii odnawialnej, takiej jak fotowoltaika, oraz produkcję i dystrybucję kabli elektrycznych. W ramach branży energetycznej funkcjonują również firmy świadczące usługi elektryczne, takie jak naprawy i konserwacje instalacji elektrycznych. Biura projektów energetycznych zajmują się natomiast planowaniem i realizacją nowych inwestycji w zakresie produkcji i dystrybucji energii. Branża energetyczna odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu dostępu do niezbędnej energii oraz w promowaniu zrównoważonego rozwoju poprzez wykorzystanie energii odnawialnej. Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 17 584 59 94 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-17:00.

Kontakt

Kontakt PGE Obrót S.A. Biuro Obsługi Klienta

PGE Obrót S.A. Biuro Obsługi Klienta, Mielec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Energetyka Mielec - sprawdź inne firmy w okolicy

Opinie (7)

Opinie o firmie PGE Obrót S.A. Biuro Obsługi Klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Krystyna
Krystyna
1.0
03.09.2018
W jakim celu uruchomiliście infolinię skoro nie można się dodzwonić, to jest lekceważenie klienta i czego się spodziewacie w ocenieni Was może pochwał , czy to dlatego że jest to firma państwowa ? w prywatnej byłoby niedopuszczalne nie odebrać telefonu od klienta
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
09.08.2018
Biuro obsługi klienta, w którym trzy pracownice zamiast obsłużyć 15 osobową kolejkę pół godziny rozprawiają o problemie kuzyna jednej z nich, który dzwonił dzień wcześniej....
Jerzywojciech
Jerzywojciech
1.0
13.02.2018
Czekalem na połączenie 25min.Zrezygnowalem.Zmienie operatora.Natychmiast,
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
20.07.2015
Nie można się połączyć ,udzielić informacje nikt nie potrafi ,co to za obsluga klienta, porażka.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.03.2014
Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem, ale zapłacę rachunek za telefon czekając na połączenie z konsultantem...
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.12.2013
takiego marazmu i balaganu nie widzialam w zyciu,powolnosc pracownikow,sprzet ciagle sie zawiesza,oczekiwanie po 3 godziny i nieuprzejmosc pracownikow dopelnia reszty,nie pojmuje po co jest ta dyrekcja do ktorej nie jest mozliwe dostapic zaszczytu i rozmawiac,rzesze urzednikow bezurzytecznych a w biurze obslugi klienta wyjatkowo nieuprzejme panie,one robia ogromna laske zalatwiajac kolejnego klienta,nie mowiac o tym,ze zamiast rozpoczac prace od godz.8.00 otwieraja nawet z 40 minutowym opoznieniem a biedni klienci czekaja,zgroza
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
16.04.2013
zła obsługa żeby cokolwiek załatwić trzeba się oczekać w długich kolejkach,